برای تو

برسد به دست کسی که بی نهایت دوستش دارم

برسد به دست کسی که بی نهایت دوستش دارم

برای تو

دلم برات تنگ شده همین و فقط همین

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

نامه ها

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ

نامه هامو دلتنگیامو برات کجا بنویسم که ببینی 

کجا بنویسم وقتی نیستی دلم بی طاقت میشه 

شدم مثل یه غنچه تگرگ خورده که حال زارم اصلا خوب نیست 

تو باید باشی که حال دلم خوب بشه تو باید باشی تا دوباره سر و سامون بگیرم باید باشی تا نمیرم 

آخه کجایی مگه ماه مهمونی خدا نیست؟

مگه من بنده خدا نیستم چرا و چرا و چرا حال دل من اصلا برای اون بالایی مهم نیست مگه من تو رو از خدا نخواستم چرا رسیدگی نمیکنه 

حالم بده تو حالمو بد کردی کسی که میخوام دنیاش نباشه ولی اون باشه 

۰۲/۰۱/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
دیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">