برای تو

برسد به دست کسی که بی نهایت دوستش دارم

برسد به دست کسی که بی نهایت دوستش دارم

برای تو

دلم برات تنگ شده همین و فقط همین

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

دلتنگی

شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

یه آیه ای هست تو قرآن میگه  حتی ضاقت علیهم الارض
ینی کار به جایی میکشه که زمین به این بزرگی تنگ میشه بهت همه چی از بیرون رو به راهه ها ولی درونت پره از خفگی پره از احساس ناامیدی پره از دلتنگی اینجوریه که دنیا با همه بزرگیش بهت فشار میاره و استخوناتو خورد میکنه و انگار یکی داره قلبتو مچاله میکنه از وقتی رفتی دچار شدم به همچین حسی انگار قلبم بعد تو با هر تیک و تاک ساعت مچاله میشه

من عاشق نشده بودم تا وقتی تو رو دیدم وقتی تو رو دیدم وقتی بوی یاس روی لباساتو حس کردم تازه فهمیدم عشق چیه تازه طعم وابستگی شدید به یه آدمو حس کردم من عاشق  شده بودم و خودم نفهمیدم چجوری اتفاق افتاد توام عاشق شدی یک سال جنگیدی یک سال کاری کردی که من گریه نکنم که حالم بد نباشه که داغون نباشم اما نشد که نشد همه چی فشار میاورد خودت داشتی پرپر میشدی و نمیذاشتی احساسش کنم و هر موقه بهم پیام میدادی بهم انرژی مثبت میدادی اما دیگه نشد طاقت نیاوردی و گفتی دوسم داری و رفتی و منو با یه عالمه خاطره خوب تنها گذاشتی ولی قلبمون باهمه میدونم این آخر راه ما نیست یه روز برمیگردی و باهم ادامه این راهو درست میکنیم فقط اگه یه روزی این نوشته ها رو خوندی که خودم توی این دنیا نبودم بدون که خیلی دلم برات تنگ شده ....همین....

۰۱/۰۹/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
دیبا

نظرات  (۲)

یه روزی چیه 

یه روزی دیره 

چای سرد شده 

پرنده تو قفسش مرده 

من عجولم؟

یا راست راستی باید تا دیر نشده برگرده؟

پاسخ:
چی بگم والا همین الانم به اندازه کافی قهوه ای چشمای معصومش از دهن افتاده
انگاری همین الانم دیر شده
قلبم پره از بودنش اما یه روزی یه جایی باید بیاد و این نوشته ها رو بخونه
یه روزی که اگه دلش تنگ شد نمیتونه صدامو بشنوه فقط باید بیاد و برام یه فاتحه بخونه
کاش به اون روز نرسه و بتونم توی همین دنیا یه بار دیگه یه جوری بغلش کنم و بهش بگم خیلی دوسش دارم
هوووف کاش کاش کاش
کاش تا دیر نشده برگرده

چند وقته نیست؟

نمیشه کاری کرد برگرده؟

پاسخ:
کاش بشه یه روزی برگرده
کاش بشه زندگی انقد تلخ نباشه
ممنونم از نظرت عزیزم و ممنونم از اینکه همراهیم میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">